Stäng

Informasjon om OTFs medlemskontingent 2020

penger

Onsdag 29. januar sendte vi ut medlemskontingenten pr. epost. Vi benytter regnskapssystemet Visma gjennom vår regnskapsfører. Kontingenten er sendt via Visma.net AutoInvoice-nettverket. Hos noen kan eposten ha havnet i spam-mappen og vi ber deg derfor sjekke dette om du ikke har mottatt fakturaen ennå.

Kontingenten forfaller til betaling 12. februar. Purringer vil bli sendt kort tid etter, og det vil påløpe purrekostnader.

OTFs kontingentsatser 2020

Medlemskategori

Sats

Ordinært medlemskap

kr 700,-

Redusert medlemskap

kr 350,-

Pensjonistmedlemskap

kr 350,-

Assosiert medlemskap

kr 525,-

Studentmedlemskap

kr 0,- *

* studenter som ønsker OTF-nytt tilsendt pr. post må betale 350,- pr. år

Alle tannleger som er medlem i NTF har også pliktig medlemskal i en lokalforening. For medlemmer som praktiserer i Oslo, Vestby, Ski, Oppegård, Ås, Drøbak/Frogn, Nesodden, Enebakk, Asker og Bærum er lokalforeningen Oslo tannlegeforening (OTF).

Lokalforeningene fastsetter selv sin kontingent. OTF sender kontingenten per e-post til den adressen vi har registrert på deg. De som ikke har oppgitt e-spotadresse, mottar kontingent per post. Vil du ha faktura sendt til elektronisk fakturamottak (EHF), trenger vi organisasjonsnummer på foretaket ditt.

For mer informasjon om OTFs kontingent se www.oslotann.no Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Sist oppdatert: 5. februar 2020