Tannhelsetjenesten omfattes ikke av nedstengningen som følge av mutert virus i Nordre Follo og nabokommunene

Helsedirektoratet har meddelt NTF at tannhelsetjenesten ikke omfattes av nedstengningen som følge av situasjonen med mutert virus i Nordre Follo og nabokommunene. Virksomhetene må gjøre sine egne vurderinger og tilpasse aktiviteten i tråd med myndighetenes bestemmelser og anbefalinger. Vi oppfordrer alle berørte til å følge med på informasjon fra myndighetene og også følge med på kommunens hjemmesider for oppdatert informasjon. NTF er i kontakt med Helsedirektoratet, følger situasjonen nøye og vil videreformidle informasjon som er relevant for tannhelsetjenesten.

Lukk melding

Lukk melding
toppbilde

Bergen tannlegeforening

Bergen tannlegeforening (BTF) er en tradisjonsrik forening som ble stiftet i 1891. Foreningen er, med sine nesten 670 medlemmer, en av Norges største lokale tannlegeforeninger.

Jubileumslogo Bergen tannlegeforening

BTF arrangerer kurs i både liten og stor skala, med 8 faste medlemsmøter i løpet av året, samt det større Vestlandsmøtet som arrangeres for åttiende gang i 2020.

For mer informasjon om Bergen tannlegeforening, se også:

BTF har lokaler i Markeveien 12, som ofte benyttes til sosialt etter medlemsmøter. Lokalene kan også benyttes av medlemmer etter forespørsel.

Sist oppdatert: 14. januar 2021