toppbilde

Haugaland tannlegeforening

Velkommen til Haugaland tannlegeforenings nettsider!

logo haugaland tannlegeforening

Kontakt oss gjerne på haugaland@tannlegeforeningen.no

Haugarland Tannlegeforening ble stiftet 3. desember 1932. Foreningen består i dag av ca 100 medlemmer.

Foreningens styre består av leder, nestleder, sekretær, kasserer og ett eller to styremedlemmer. Foreningen har en dyktig fagnemnd og vi har ca 5 kurs i året. Første helgen i desember har vi hvert år vårt store julemøte.Vi har da en dentalutsilling og et kursprogram som strekker seg over 2 dager. Kurset starter fredag ettermiddag og forsetter med heldagskurs på lørdagen. Om kvelden er det tradisjonelt juleball i Handelsstandens lokaler.

Haugaland tannlegeforening har en egen Facebookside for medlemmer, hvor det blir lagt ut invitasjoner til kurs og møter, nyheter og annen relevant informasjon - Lik Haugaland tannlegeforening på Facebook Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Sist oppdatert: 17. januar 2024