Oppdaterte råd og retningslinjer

25. mai: Både Helsedirektoratet og Folkehelseinstituttet (FHI) har oppdatert sine nettsider med anbefalinger og råd til tannhelsetjenesten.

Lukk melding
Oppdaterte råd og retningslinjer

Lukk melding
toppbilde

Haugaland tannlegeforening

Velkommen til Haugaland tannlegeforenings nettsider!

logo haugaland tannlegeforening

Kontakt oss gjerne på haugaland@tannlegeforeningen.no

Haugarland Tannlegeforening ble stiftet 3. desember 1932. Foreningen består i dag av ca 100 medlemmer.

Foreningens styre består av leder, nestleder, sekretær, kasserer og ett eller to styremedlemmer. Foreningen har en dyktig fagnemnd og vi har ca 5 kurs i året. Første helgen i desember har vi hvert år vårt store julemøte.Vi har da en dentalutsilling og et kursprogram som strekker seg over 2 dager. Kurset starter fredag ettermiddag og forsetter med heldagskurs på lørdagen. Om kvelden er det tradisjonelt juleball i Handelsstandens lokaler.

Haugaland tannlegeforening har en egen Facebookside for medlemmer, hvor det blir lagt ut invitasjoner til kurs og møter, nyheter og annen relevant informasjon - Lik Haugaland tannlegeforening på Facebooklenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu

Sist oppdatert: 3. februar 2020