toppbilde

Østfold tannlegeforening

jubileumslogo ØTF

Velkommen til Østfold tannlegeforening! Vi er en lokalforening med røtter helt tilbake til oktober 1895 og våre rett i underkant av 300 medlemmer kunne i 2020 feire 125 års jubileum. Vi er en forening med lange og stolte tradisjoner.

Styret ØTF 2024 (med forsterkninger)

Østfold Tannlegeforening ønsker å fremme sosiale og økonomiske interesser og ikke minst et kollegialt samhold. Dette forsøker vi å oppnå ved å opprettholde en aktiv og levende forening som arrangerer kurs og andre sosiale arrangementer, samt å fremme våre medlemmers meninger sentralt. Lokalforeningen driver også tannlegevakten i dagens Østfold fylke.

Vi ønsker gjennom våre arrangementer å stimulere til faglig oppdatering og etterutdanning. Har du et forslag til tema eller forelesere ønsker vi å høre fra deg!

Info om kurs og andre arrangementer sendes ut pr. e-post registrert hos NTF og deles på vår Facebookgruppen Østfold tannlegeforening Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.. Dette er en lukket gruppe og innsyn i gruppen gis til medlemmer som melder interesse. Siden er ment som en informasjonskanal og diskusjonsforum. Vi er åpne for tips, gode råd eller andre innspill, men minner videre om alminnelig skikk og bruk på siden.

Eventuelt kan mail sendes til ostfold@tannlegeforeningen.no

Hilsen styret i Østfold tannlegeforening

Sist oppdatert: 6. mars 2024