Tannhelsetjenesten omfattes ikke av nedstengningen som følge av mutert virus i Nordre Follo og nabokommunene

Helsedirektoratet har meddelt NTF at tannhelsetjenesten ikke omfattes av nedstengningen som følge av situasjonen med mutert virus i Nordre Follo og nabokommunene. Virksomhetene må gjøre sine egne vurderinger og tilpasse aktiviteten i tråd med myndighetenes bestemmelser og anbefalinger. Vi oppfordrer alle berørte til å følge med på informasjon fra myndighetene og også følge med på kommunens hjemmesider for oppdatert informasjon. NTF er i kontakt med Helsedirektoratet, følger situasjonen nøye og vil videreformidle informasjon som er relevant for tannhelsetjenesten.

Lukk melding

Lukk melding
toppbilde

Romerike tannlegeforening

Velkommen til Romerike tannlegeforening sine nettsider

Romerike tannlegeforening består av ca. 200 tannleger fra hele distriktet, både i den offentlige tannhelsetjenesten og private. Tannlegene er også medlem i Den norske tannlegeforening. Lokalforeningen arrangerer kurs og møter for å stimulere faglig og danne et sosialt nettverk for de som er interessert.

Kontakt oss gjerne på romerike@tannlegeforeningen.no

Klikk her for å se kontaktpersoner Romerike tannlegeforening

Sist oppdatert: 21. januar 2021