Tannhelsetjenesten omfattes ikke av nedstengningen som følge av mutert virus i Nordre Follo og nabokommunene

Helsedirektoratet har meddelt NTF at tannhelsetjenesten ikke omfattes av nedstengningen som følge av situasjonen med mutert virus i Nordre Follo og nabokommunene. Virksomhetene må gjøre sine egne vurderinger og tilpasse aktiviteten i tråd med myndighetenes bestemmelser og anbefalinger. Vi oppfordrer alle berørte til å følge med på informasjon fra myndighetene og også følge med på kommunens hjemmesider for oppdatert informasjon. NTF er i kontakt med Helsedirektoratet, følger situasjonen nøye og vil videreformidle informasjon som er relevant for tannhelsetjenesten.

Lukk melding

Lukk melding
toppbilde

Oslo tannlegeforening

Oslo tannlegeforening (OTF) er en lokalforening av Den norske tannlegeforening (NTF).

Logo Oslo tannlegeforening

Oslo tannlegeforening har egne nettsider på www.oslotann.nolenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu

Kontakt oss gjerne på otf@oslotann.no

Våre medlemmer er tannleger som praktiserer i Oslo, Vestby, Ski, Ås, Frogn, Nesodden, Oppegård, Enebakk, Asker og Bærum.

Oslo tannlegeforening ønsker å være en faglig, politisk og økonomisk interesseorganisasjon for sine medlemmer, med mål å høyne medlemmenes omdømme i media og blant publikum.

Historie:
Christiania Tandlægeselskab (stiftet 15.desember 1899), og Kristiania Tandlægeforening (stiftet 19.desember 1908), ble sammensluttet den 31.januar 1917 under førstnevntes navn.

16.desember 1924 ble navnet endret til Oslo Tannlægeselskap, 4.desember 1984 til Oslo Tannlegeselskap (OTS) og 4. november 2008 ble foreningens navn endret til Oslo tannlegeforening (OTF).

Sist oppdatert: 3. februar 2020