Tannhelsetjenesten omfattes ikke av nedstengningen som følge av mutert virus i Nordre Follo og nabokommunene

Helsedirektoratet har meddelt NTF at tannhelsetjenesten ikke omfattes av nedstengningen som følge av situasjonen med mutert virus i Nordre Follo og nabokommunene. Virksomhetene må gjøre sine egne vurderinger og tilpasse aktiviteten i tråd med myndighetenes bestemmelser og anbefalinger. Vi oppfordrer alle berørte til å følge med på informasjon fra myndighetene og også følge med på kommunens hjemmesider for oppdatert informasjon. NTF er i kontakt med Helsedirektoratet, følger situasjonen nøye og vil videreformidle informasjon som er relevant for tannhelsetjenesten.

Lukk melding

Lukk melding
toppbilde

Sør-Trøndelag tannlegeforening

Velkommen til Sør-Trøndelag tannlegeforenings nettsider!

Kontakt oss gjerne på sortrondelag@tannlegeforeningen.no

• STTF arbeider med spørsmål som angår tannlegens rolle i samfunnet, kvalitet i tannhelsetjenesten, yrkesetikk, etterutdanning.
  • STTF samler tannlegene til faglige og standspolitiske møter for å øke kunnskaper om bedre tannhelse.
  • STTF representerer tannlegene overfor publikum og myndigheter.

Vi hjelper deg om du trenger å finne en tannlege, tannlegevakt eller
tannleger som gir akutt hjelp, samt hjelper til å løse uoverens-
stemmelser mellom pasient og tannlege.

Lik oss på Facebook
Sør-Trøndelag tannlegeforening har en egen Facebookside for medlemmer, hvor det blir lagt ut invitasjoner til kurs og møter, nyheter og annen relevant informasjon. Lik Sør-Trøndelag tannlegeforening på Facebooklenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu

Sist oppdatert: 3. februar 2020