Tannhelsetjenesten omfattes ikke av nedstengningen som følge av mutert virus i Nordre Follo og nabokommunene

Helsedirektoratet har meddelt NTF at tannhelsetjenesten ikke omfattes av nedstengningen som følge av situasjonen med mutert virus i Nordre Follo og nabokommunene. Virksomhetene må gjøre sine egne vurderinger og tilpasse aktiviteten i tråd med myndighetenes bestemmelser og anbefalinger. Vi oppfordrer alle berørte til å følge med på informasjon fra myndighetene og også følge med på kommunens hjemmesider for oppdatert informasjon. NTF er i kontakt med Helsedirektoratet, følger situasjonen nøye og vil videreformidle informasjon som er relevant for tannhelsetjenesten.

Lukk melding

Lukk melding
toppbilde

Oppland tannlegeforening

Velkommen til Oppland tannlegeforening sine nettsider!

Oppland tannlegeforening ønsker å tilby våre medlemmer et variert kurstilbud i tillegg til det som finnes av tilbud i sentral regi.

Målet med lokalforeningen er å skape arenaer der vi dyrker kombinasjonen av kompetansevedlikehold og kollegialt samhold.

Kontakt oss gjerne på oppland@tannlegeforeningen.no

Oppland tannlegeforening har en egen Facebookside for medlemmer, hvor det blir lagt ut invitasjoner til kurs og møter, nyheter og annen relevant informasjon - Lik Oppland tannlegeforening på Facebooklenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu

Sist oppdatert: 3. februar 2020