Tannhelsetjenesten omfattes ikke av nedstengningen som følge av mutert virus i Nordre Follo og nabokommunene

Helsedirektoratet har meddelt NTF at tannhelsetjenesten ikke omfattes av nedstengningen som følge av situasjonen med mutert virus i Nordre Follo og nabokommunene. Virksomhetene må gjøre sine egne vurderinger og tilpasse aktiviteten i tråd med myndighetenes bestemmelser og anbefalinger. Vi oppfordrer alle berørte til å følge med på informasjon fra myndighetene og også følge med på kommunens hjemmesider for oppdatert informasjon. NTF er i kontakt med Helsedirektoratet, følger situasjonen nøye og vil videreformidle informasjon som er relevant for tannhelsetjenesten.

Lukk melding

Lukk melding
toppbilde

NTF Student

NTF Student skal formidle informasjon, ivareta studentmedlemmenes interesser, bidra til gjennomføring og videreutvikling av arrangementer og aktiviteter, samt bidra til medlemsverving.

logo NTF-S

Klikk her for å se kontaktsinformasjon til styret i NTF Studentlenke til et annet nettsted

Kontaktinformasjon:

NTF Student
Haakon VIIs gt 6, PB 2073 Vika, 0125 Oslo
Tlf: 22 54 74 00
E-post: student@tannlegeforeningen.no

Hold deg oppdatert om hva som skjer - følg NTF Student på Facebook!lenke til et annet nettsted

Studentforeningen er et eget organ i NTF på lik linje med lokalforeningene.

Studentforeningen er et bindeledd mellom de ulike lærestedene for odontologi, og være studentenes stemme i samfunnsdebatten og innad i NTF.

Leder i NTF Student representerer foreningen på NTFs ledermøte og NTFs representantskap med tale-, forslags- og stemmerett.

Sist oppdatert: 31. januar 2020