Nye råd og anbefalinger til tannhelsetjenesten

Helsedirektoratet og FHI har publisert nye råd til tannhelsetjenesten. FHI anbefaler forsterkede smitteverntiltak for alle pasienter ved alle aerosolgenerende prosedyrer i kommuner med smitterisikonivå 4-5. Se også nye anbefalinger ved smitterisikonivå 3.

Lukk melding
Nye råd og anbefalinger til tannhelsetjenesten

Lukk melding
toppbilde

NTF Student

NTF Student skal formidle informasjon, ivareta studentmedlemmenes interesser, bidra til gjennomføring og videreutvikling av arrangementer og aktiviteter, samt bidra til medlemsverving.

logo NTF-S

Klikk her for å se kontaktsinformasjon til styret i NTF Studentlenke til et annet nettsted

Kontaktinformasjon:

NTF Student
Haakon VIIs gt 6, PB 2073 Vika, 0125 Oslo
Tlf: 22 54 74 00
E-post: student@tannlegeforeningen.no

Hold deg oppdatert om hva som skjer - følg NTF Student på Facebook!lenke til et annet nettsted

Studentforeningen er et eget organ i NTF på lik linje med lokalforeningene.

Studentforeningen er et bindeledd mellom de ulike lærestedene for odontologi, og være studentenes stemme i samfunnsdebatten og innad i NTF.

Leder i NTF Student representerer foreningen på NTFs ledermøte og NTFs representantskap med tale-, forslags- og stemmerett.

Sist oppdatert: 31. januar 2020