Kontingent NTF Student

Årsmøtet for NTF Student vedtok våren 2023 å innføre en årlig kontingent på 200 kroner. Men hva skal disse pengene gå til?

Her finner du svarene til alle dine spørsmål!

Kontingenten er på 200 kroner per studieår. Det betyr at faktura blir sendt ut etter studiestart på høsten og gjelder frem til august neste år.

Kontingenten er på 200 kroner uansett når i studieåret du melder deg inn (mao - meld deg inn tidlig, så får du mer igjen for pengene!)

Vi mottar allerede mye støtte fra NTF for å drifte studentforeningen, gjennomføre styresamlinger og vervearrangementer. Kontingentpengene som nå tilkommer gjør at vi kan bestille litt bedre give-aways og gjennomføre litt flere og bedre arrangementer, samt gi styremedlemmene en liten kompensasjon for innsatsen de legger ned.

Masse!

• Muligheten til å påvirke NTF Students og NTFs arbeid, og på den måte være med å forme din fremtidige hverdag som tannlege
  • GRATIS juridisk medlemsrådgivning
  • GRATIS abonnement på Tidende
  • GRATIS deltakelse på NTFs landsmøte
  • GRATIS deltakelse på NTFs digitale fagdag
  • GRATIS webinarer og nettkurs
  • GRATIS arbeidslivskurs for sisteårsstudenter
  • Studentpris på kurs i regi av NTF
  • Egne foredrag og arrangementer for kun studentmedlemmer
  • Gode avtaler for lån, forsikring og andre fordelsavtaler
  • Nyhetsbrev og nyttig informasjon

Og dette for prisen av - 2 øl?

Jepp!

For eksisterende medlemmer blir kontingenten sendt ut som elektronisk faktura og vil dukke opp i nettbanken i løpet av september. Nye medlemmer får fakturaen tilsendt kort tid etter innmelding.

Du vil først få tilsendt påminnelse på at du ikke har betalt. Hvis du ikke har betalt innen årsskiftet vil du kunne bli strøket som medlem. Utestående medlemskontingent må være innbetalt før man kan melde seg inn som medlem på nytt.

Sist oppdatert: 4. september 2023