Tannhelsetjenesten omfattes ikke av nedstengningen som følge av mutert virus i Nordre Follo og nabokommunene

Helsedirektoratet har meddelt NTF at tannhelsetjenesten ikke omfattes av nedstengningen som følge av situasjonen med mutert virus i Nordre Follo og nabokommunene. Virksomhetene må gjøre sine egne vurderinger og tilpasse aktiviteten i tråd med myndighetenes bestemmelser og anbefalinger. Vi oppfordrer alle berørte til å følge med på informasjon fra myndighetene og også følge med på kommunens hjemmesider for oppdatert informasjon. NTF er i kontakt med Helsedirektoratet, følger situasjonen nøye og vil videreformidle informasjon som er relevant for tannhelsetjenesten.

Lukk melding

Lukk melding
toppbilde

Hedmark tannlegeforening

Velkommen til Hedmark tannlegeforenings nettsider!

Oppland og Hedmark tannlegeforening ble stiftet 31. januar 1904.
Hedmark Tannlegeforening ble stiftet 31. oktober 1938.

Hedmark tannlegeforening har en egen Facebookgruppe for medlemmer, hvor det blir lagt ut invitasjoner til kurs og møter, nyheter og annen relevant informasjon.- Klikk her for å gå til Facebookgruppalenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu

Kontakt oss gjerne på hedmark@tannlegeforeningen.no

Sist oppdatert: 3. februar 2020