Tannhelsetjenesten omfattes ikke av nedstengningen som følge av mutert virus i Nordre Follo og nabokommunene

Helsedirektoratet har meddelt NTF at tannhelsetjenesten ikke omfattes av nedstengningen som følge av situasjonen med mutert virus i Nordre Follo og nabokommunene. Virksomhetene må gjøre sine egne vurderinger og tilpasse aktiviteten i tråd med myndighetenes bestemmelser og anbefalinger. Vi oppfordrer alle berørte til å følge med på informasjon fra myndighetene og også følge med på kommunens hjemmesider for oppdatert informasjon. NTF er i kontakt med Helsedirektoratet, følger situasjonen nøye og vil videreformidle informasjon som er relevant for tannhelsetjenesten.

Lukk melding

Lukk melding
toppbilde

Sunnmøre tannlegeforening

Sunnmøre tannlegeforening vart skipa i 1922, då som Sunnmøre og Romsdal tannlegeforening. Nokre år seinare vart aktiviteten avgrensa til Sunnmøre.

Bli med i gruppa Sunnmøre tannlegeforening på Facebooklenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu eller følg sida for Loenmøte for tannlegar på Facebooklenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu

Vedtektene skildrar foreininga sine føremål slik:

Arbeide i samsvar med NTF sine vedtekter:
a) Fremje medlemmene sine faglege, kulturelle, sosiale og økonomiske interesser.
b) Fremje kollegialt samhald
c) Støtte arbeidet for ei betre tannhelse.

Kontakt oss på sunnmore@tannlegeforeningen.no

Klikk her for å sjå kontaktpersonar Sunnmøre tannlegeforening

Sist oppdatert: 3. februar 2020