Stäng

HTF på Facebook

HTF har endret navn på Facebookgruppen vår for å gjøre den mer søkbar. Vi oppfordrer alle medlemmer til å bli med i gruppen for å motta nyttig informasjon!

HTF forsøker å nå ut til medlemmene våre via Facebook. For noen år siden opprettet vi en side
som heter «Hedmark Tannlegeforening» (https://www.facebook.com/HedmarkTannlegeforening), som vi oppfordret dere til å «like». På grunn av Facebook krever at vi promoterer og markedsfører jevnlig for å sikre rekkevidde og synlighet når vi legger ut noe på siden, opprettet vi en Facebookgruppe, som heter «HTF» for å kunne kommunisere mer direkte med medlemmene.

Noen har opplevd at HTF-gruppen har vært vanskelig å søke opp og finne på Facebook. Av den grunn har vi byttet navnet på gruppen til «Hedmark tannlegeforening» Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu., som vi håper er mer søkbar i søkefeltet på Facebook.

Slik finner du oss:
Søk opp «Hedmark tannlegeforening» i søkefeltet på Facebook (se bilde av treff under). Trykk på "bli med" for å bli medlem i gruppen.

Denne gruppen er «lukket», og skal hovedsakelig være for medlemmer av HTF. På denne gruppen kommer vi til å legge ut kursinvitasjoner, innlegger og arrangementer, slik at medlemmene våre får med seg hva som skjer i lokalmiljøet.

Følg oss på Facebook-gruppen! Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Sist oppdatert: 13. oktober 2022