Tannhelsetjenesten omfattes ikke av nedstengningen som følge av mutert virus i Nordre Follo og nabokommunene

Helsedirektoratet har meddelt NTF at tannhelsetjenesten ikke omfattes av nedstengningen som følge av situasjonen med mutert virus i Nordre Follo og nabokommunene. Virksomhetene må gjøre sine egne vurderinger og tilpasse aktiviteten i tråd med myndighetenes bestemmelser og anbefalinger. Vi oppfordrer alle berørte til å følge med på informasjon fra myndighetene og også følge med på kommunens hjemmesider for oppdatert informasjon. NTF er i kontakt med Helsedirektoratet, følger situasjonen nøye og vil videreformidle informasjon som er relevant for tannhelsetjenesten.

Lukk melding

Lukk melding

NTFs medlemmer får jevnlige nyhetsbrev tilsendt på e-post.

Mottar du ikke e-postene?

Sjekk spamfilter og at du har riktig e-post registrert på Min side. Ta eventuelt kontakt med oss på info@tannlegeforeningen.no

Ikke-medlem og ønsker tilsendt informasjon?

Ta kontakt med oss på info@tannlegeforeningen.no for å blir satt på mottakerlisten for NTFs nyhetsbrev.

Sist oppdatert: 6. mai 2020