Ny medlemsfordel - introduksjonstilbud på magasinet Psykisk helse

Skjermdump av psykiskhelse.no/magasinet (februar 2024)

I slutten av november 2023 ble NTF tatt opp som medlem i Rådet for psykisk helse - og nå kan medlemmer av NTF benytte seg av introduksjonstilbud for magasinet Psykisk helse.

Introduksjonstilbudet består av årsabonnement på magasinet for 249,- (normal pris bedrift 669,-) altså ca 60 prosent rabatt! Abonnementet inkluderer tilsendt papirmagasin (fem utgaver i året), og tilgang til alle saker på psykiskhelse.no/magasinet Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu..

NB! For å benytte deg av tilbudet må du oppgi rabattkode, som du finner bak innlogging på Medlem - priser og rabattkoder

Bli abonnent her Lenke til et annet nettsted.

Om Magasinet Psykisk helse og Rådet for psykisk helse

Magasinet Psykisk helse inneholder nytt fagstoff, forskning, erfaringer, reportasjer, intervjuer, kommentarer og litteratur om psykisk helse. Magasinet er for alle interesserte, brukere av psykisk helsetjenester, pårørende og andre som arbeider med mennesker. Formålet er å skape åpenhet og øke kunnskapen i befolkningen. Utgiver er Rådet for psykisk helse. Den siste utgaven inneholdet bl.a. et intervju med NTFs president Heming Olsen-Bergem Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Rådet for psykisk helse består av 34 medlemsorganisasjoner som er opptatt av psykisk helse fra ulike perspektiver. Foreningen jobber for en positiv endring for enkeltmennesker, i lokalmiljøet og i samfunnet, med mål om å skape et samfunn som bidrar til god psykisk helse for alle. NTF ønsker å bruke medlemskapet for å utveksle og fremme kunnskap om hvordan munnhelse og psykisk helse henger sammen.

Sist oppdatert: 22. februar 2024