Påmeldingen har åpnet for NTFs midnattssolsymposium 2024

Vi har nå åpnet påmeldingen til NTFs midnattssolsymposium, som vil finne sted den 20. - 21. juni på Clarion Hotel The Edge i Tromsø. Årets tema er "Den akutte pasient". Meld deg på nå til sommerens faglige høydepunkt for hele tannhelseteamet!

Årets fagprogram består av en variert liste over foredragsholdere og tema som vil styrke kompetansen innen akutte situasjoner på tannlegekontoret. Programmet retter seg mot både tannleger, tannpleiere og tannhelsesekretærer/assistenter.

Hva kan deltakerne forvente?

• Inspirerende foredrag fra ledende eksperter, inkludert spesialister i periodonti, endodonti, oral kirurgi og oral medisin.
  • Interaktive foredrag med fokus på håndtering av akutte pasientscenarier.
  • Muligheten til å utvide nettverket og dele erfaringer med kolleger fra hele landet.
  • Et sosialt program med festmiddag og musikalsk underholdning av det kjente norske bandet Violet Road.

Påmelding til symposiet er nå åpen!
Velg mellom påmelding til parallell for tannleger/tannpleiere eller parallell for tannhelsesekretærer/assistenter.

Førstemann til mølla!
Med et begrenset antall plasser tilgjengelig og stor interesse for symposiet, oppfordrer vi alle interesserte til å melde seg på så snart som mulig for å sikre plass og dra nytte av lav påmeldingsavgift. Fristen for redusert avgift er satt til 1. mai. Etter dette øker deltakeravgiften med 500 for begge paralleller.

Overnatte på The Edge?
Vi har reservert en del rom på konferansehotellet, Clarion Hotel The Edge, som har en flott beliggenhet sentralt ved vannkanten. Vi regner med at hotellet vil fullbookes raskt og anbefaler å være tidlig ute med hotellbestillingen.

For mer informasjon om programmet, påmelding og arrangementsdetaljer se www.tannlegeforeningen.no/midnattssol2024

Sist oppdatert: 19. mars 2024