TrinnVis - et styrings- og kvalitetssystem for tannleger

nettbrett med TrinnVis program på skjerm

Tannlegeforeningen har gått sammen med ​TrinnVis om å utvikle et skreddersydd styrings-og kvalitetssystem for små og mellomstore tannlegevirksomheter.

TrinnVis har i flere år vært styrings- og kvalitetssystemet for norske legekontorer, og brukes i dag av rundt halvparten av alle allmennleger.

NTF har fått tilbakemeldinger fra medlemmene om at arbeidet med oppgaver som GDPR, HMS, strålevern, dokumentasjon og avvikshåndtering oppleves som for omfattende og at administrasjonsoppgaver tar tiden vekk fra pasientbehandling. Med bakgrunn i disse og andre tannlegespesifikke krav og behov har NTF og TrinnVis sammen utviklet «TrinnVis for tannleger», slik at våre medlemmer på en enkel og brukervennlig måte kan få oversikt og dokumentasjon på lovpålagte og administrative oppgaver, og gjør det enklere å organisere praksisen og drive den i samsvar med lover og forskrifter.

Som en del av samarbeidet får NTFs medlemmer 30% rabatt på sitt TrinnVis-abonnement, og prisen på abonnementet avhenger av hvor mange ansatte det er i praksisen.

Mer informasjon finner du på www.trinnvis.no/trinnvis-for-tannleger Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Spørsmål?
Ta kontakt med Hege Revheim i TrinnVis på telefon 485 95 383 eller e-post hege@trinnvis.no

Sist oppdatert: 6. desember 2023