Nyttig informasjon

Bilde

Nyttig informasjon om NTFs landsmøte og Nordental 2022

Deltakelse på NTFs landsmøte gir 15 timer i NTFs obligatoriske etterutdanningssystem. Etterutdanningstimene vil bli automatisk registrert i medlemmets kursprofil.

Overordnet program for landsmøtet

Torsdag 3. november
Kl. 0900 Nordental åpner
Kl. 1000-1700 Fagprogram
Kl. 1900 Landsmøtetreff på Raadhuset bar

Fredag 4. november
Kl. 0830 Nordental åpner
Kl. 0900-1600 Fagprogram
Kl. 1600-1800 Messemingling
Kl. 2000 Landmøtefest på Vippa

Lørdag 5. november
Kl. 0900 Nordental åpner
Kl. 0930-100 Fagprogram og dentalutstilling

Avlysning av foredrag / endringer fagprogram
NTF kan avlyse eller utsette enkelte foredrag på fagprogrammet og/eller arrangere erstatningsforedrag, dersom foredraget ikke kan gjennomføres som følge av forhold utenfor NTFs kontroll. Dette omfatter også situasjonen der norske myndigheter fraråder gjennomføringen av arrangementet/foredraget som følge av ekstraordinære risikosituasjoner.

Lunsj

Deltakerne har mulighet til å forhåndsbestille lunsjbokser ved påmelding. Disse deles ut ved scanning av QR koden (se informasjon om eventweb s. 15) ved en rekke steder i hall A og B. Sitteplasser i hall A, NTFs torg og glassgaten kan benyttes. Pris for forhåndsbestilt lunsj er kr 290,- inkl mineralvann. Se www.NTFsLandsmote.noLenke til et annet nettsted. Lenke til et annet nettsted. for mer informasjon.

Deltakere kan også benytte det nyåpnede serveringsstedet Lillestrøm Lobby dersom man ikke ønsker å forhåndsbestille lunsj. Lillestrøm Lobby ligger i 1. og 2. etasje innenfor inngang vest og tilbyr matopplevelser i samarbeid med lokale produsenter.

Det vil også bli kaffeservering og være mulig å kjøpe en matbit i utstillingsområdet i nærheten av NTFs torg.

Spørsmål?

Se "Spørsmål og svar om LM2022 (FAQ)"

Spørsmål om landsmøtet
Sissel Dahl, NTF