Oppdaterte anbefalinger fra Helsedirektoratet

Helsedirektoratet har oppdatert sine anbefalinger til tannhelsetjenesten. Anbefalingene finner du under Kapittel 5 - Kommunehelsetjenesten og tannhelsetjenesten på www.helsedirektoratet.no/veiledere/koronavirus

Lukk melding
Oppdaterte anbefalinger fra Helsedirektoratet

Lukk melding

NTFs Landsmøte

Logo NTFs Landsmøte

NTFs Landsmøte og Nordental er den norske tannlegebransjens desidert største og viktigste møteplass hvor du får faglig oppdatering, sosiale sammenkomster, gode innkjøp på Nordental.

Vi sees på Norges Varemesse på Lillestrøm torsdag 29. - lørdag 31. oktober 2020!

Mer informasjon om fagprogram og påmelding lanseres før sommeren

Fagprogrammet for NTFs landsmøte utarbeides av NTFs fag- og etterutdanningsutvalg i samarbeid med sekretariatet. Målgruppen for fagprogrammet er hele tannhelseteamet, der det også arrangeres en hel dag bare for tannhelsesekretærer. I tillegg arrangeres et foredrag som er spesielt egnet for studenter og årskandidater.

Fagprogrammet ferdigstilles før sommeren, og påmeldingen åpner medio august.

Nordental er en sentral og integrert del av NTFs landsmøte, og uten tvil Norges største og viktigste årlige møteplass for den norske dentalbransjen.

Nordental er en stor og innholdsrik dentalutstilling som gir deg muligheten til å få nyheter, produkter, tjenester og priser.

Landsmøtedeltakere har fri adgang til messen. Messebillett (kun ustillingen) kan kjøpes på forhånd på www.NTFslandsmote.nolenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu NB! Gratis adgang for alle på lørdag.

Landsmøtet gir deg mulighet til å møte kullinger og andre kollegaer. På landsmøtets første dag arrangerer vi en sosial happening på kvelden for å tilrettelegge for dette. Landsmøtet er en fin anledning til å kombinere sosile sammenkomster med faglig innhold for hele tannhelseteamet.

2020: torsdag 29. - lørdag 31. oktober - Norges Varemesse, Lillestrøm

2021: torsdag 4. - lørdag 6. november - Bergen

2022: torsdag 3. - lørdag 5. november - Norges Varemesse, Lillestrøm

Se bilder fra Landsmøtet 2019 på NTFs Facebooksidelenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu