1. 20.03.2020 | Nettside

Verktøykasse - Korona

Verktøykasse - Korona På denne siden finner du maler, kontrakter, avtaler og andre ressurser som kan være relevante for selvstendig næringsdrivende tannleger i løpet av koronasituasjonen. Eksempel

Tannlegeforeningen / Jus og arbeidsliv / Koronavirus / Koronainformasjon til privatpraktiserende tannleger / Verktøykasse - Korona
  2. 19.03.2020 | Nettside

Pasientinformasjon korona og tannhelse

Pasientinformasjon korona og tannhelse Pasient og spørsmål om tannbehandling og korona? Tannlegeforeningens sekretariat mottar mange spørsmål om dagen vedrørende koronaviruset. Her finner noe noen

Tannlegeforeningen / Fag og politikk / Faglige råd og retningslinjer / Koronavirus / Pasientinformasjon korona og tannhelse
  3. 19.03.2020 | Nettside

Pasientinformasjon korona og tannhelse

Tannlegeforeningen / Fag og politikk / Pasientinformasjon / Pasientinformasjon korona og tannhelse
  4. 29.06.2020 | Nettside

Pasientinformasjon korona og tannhelse

Tannlegeforeningen / Jus og arbeidsliv / Koronavirus / Pasientinformasjon korona og tannhelse
  5. 15.04.2020 | Nyhet

Webinar om Korona

Webinar om Korona Webinaret "Covid 19 - what you need to know" er blitt avholdt to ganger. Innloggede medlemmer har tilgang til opptak av webinaret. Webinarene ble holdt onsdag 8. og mandag 13. april

Tannlegeforeningen / Nyhetsarkiv / Webinar om Korona
  6. 13.03.2020 | Nyhet

Korona-råd for tannhelsetjenesten

Korona-råd for tannhelsetjenesten Foto: CDC, Alissa Eckert Folkehelseinstituttet har utarbeidet egne råd for tannhelsetjenesten vedrørende smitte med SARS-CoV-2. Rådene omfatter seks hovedkapitler

Tannlegeforeningen / Nyhetsarkiv / Korona-råd for tannhelsetjenesten
  7. 09.09.2020 | Nyhet

Korona plakat klinikken_24.04_v3

FOR DIN OG VÅR TRYGGHET KORONATILTAK VED TANNBEHANDLING Dette gjør vi Vi følger myndighetenes generelle smittevernskrav og de spesifikke anbefalingene til tannhelsetjenesten. Dette inkluderer bl.a

Tannlegeforeningen / Korona plakat klinikken_24.04_v3.pdf
  8. 09.09.2020 | Nyhet

Korona plakat klinikken_oppdatert

Tannlegeforeningen / Korona plakat klinikken_oppdatert.pdf
  9. 23.03.2020 | Nyhet

Notat 2 tiltakspakke korona (002)

Oslo 20.03.20 Til finanskomiteen og helse- og omsorgskomiteen på Stortinget Innspill fra Den norske tannlegeforening (NTF) til forhandlinger om tiltakspakker i forbindelse med Covid-19/Korona Norge

Tannlegeforeningen / Notat 2 tiltakspakke korona (002).pdf
  10. 29.04.2020 | Nyhet

Avtale mellom de sentrale partene i staten med bakgrunn i koronapandemien 2020 1. Intensjonserklæring Situasjonen rundt koronaviruset setter Norge på en stor prøve som samfunn. Det er også

Tannlegeforeningen / Avtale korona arbeidstid mellom de sentralt partene i staten forlengelse 240420 - off sign.pdf