Tannhelsetjenesten omfattes ikke av nedstengningen som følge av mutert virus i Nordre Follo og nabokommunene

Helsedirektoratet har meddelt NTF at tannhelsetjenesten ikke omfattes av nedstengningen som følge av situasjonen med mutert virus i Nordre Follo og nabokommunene. Virksomhetene må gjøre sine egne vurderinger og tilpasse aktiviteten i tråd med myndighetenes bestemmelser og anbefalinger. Vi oppfordrer alle berørte til å følge med på informasjon fra myndighetene og også følge med på kommunens hjemmesider for oppdatert informasjon. NTF er i kontakt med Helsedirektoratet, følger situasjonen nøye og vil videreformidle informasjon som er relevant for tannhelsetjenesten.

Lukk melding

Lukk melding

Webinar om Korona

startbilde webinar

Webinaret "Covid 19 - what you need to know" er blitt avholdt to ganger. Innloggede medlemmer har tilgang til opptak av webinaret.

Webinarene ble holdt onsdag 8. og mandag 13. april. Opptaket av webinaret (se under) kan sees når som helst. Spørsmål og svar fra webinarene kan leses i egen pdf.

Foredragsholder er Michael Glick, Professor ved Department of Oral Diagnostic Sciences, School of Dental Medicine University of Buffalo i New York, USA. Glick er dessuten redaktør i det anerkjente tidsskriftet Journal of American Dental Association (JADA). Forelesningen er på engelsk og varer i en time.

Klikk på bildet over for å se opptak av foredraget

Klikk her for å laste ned pdf med spørsmål og svar fra webinarene

Webinaret er kun tilgjengelig for NTFs innloggede medlemmer.

Sist oppdatert: 15. april 2020