I dag faktureres kontingenten

Våren 2023 ble det vedtatt å innføre en årlig kontingent på 200 kroner for medlemskap i NTF Student. I dag, 20. september, faktureres denne kontingenten for alle eksisterende medlemmer. Følg med i nettbanken og husk å betale i tide!

Kontingenten er på 200 kroner for hele studieåret 2023/2024, og innbetalt kontingent gir gyldig medlemskap frem til august neste år. Kontingenten er på 200 kroner uansett når i studieåret du melder deg inn, så du sparer ingenting på å vente med å betale.

Innbetalingskravet går ut som e-faktura og vil dukke opp i nettbanken din. Dersom du ikke har godkjent å motta e-faktura i nettbanken, vil du motta den som e-post. (NB: av erfaring havner mange av disse epostene i søppelpost - så følg med der.)

Dersom du ikke betaler fakturaen vil du først motta en betalingspåminnelse. Hvis du ikke har betalt innen årsskiftet vil du kunne bli strøket som medlem. Utestående medlemskontingent må være innbetalt før man kan melde seg inn som medlem på nytt.

For mer om kontingenten og hva pengene går til se informasjon om kontingent

Sist oppdatert: 20. september 2023