Valg og generalforsamling i OTF 2020 – tirsdag 3. november

Tirsdag 3. november 2020 skal det avholdes generalforsamling med valg i OTF, og vi søker etter medlemmer som kan tenke seg å bidra i organisasjonen.

På generalforsamlingen skal det velges: Medlemmer til styret: Leder, nestleder, sekretær, leder fagnemnd, redaktør, styremedlem og varastyremedlem.

Medlemmer til fagnemnden, klagenemnden, praksistakseringsutvalget, hederstegnutvalget, kollegahjelpere og valgkomiteen.

Perioden det velges for er fra foreningsåret 2021. De fleste verv er for ett år, mens noen er for fire til syv år.

Vi søker etter medlemmer som har lyst og tid til å bidra i OTFs organisasjon. Som tillitsvalgt får du et godt innblikk i foreningen, og muligheter til å delta på tilrettelagte kurs i regi av NTF. Du får et utvidet kontaktnettverk, og det tar seg godt ut på CVen.

Tror du at dette er noe for deg? Kjenner du noen som er interessert?

Ta kontakt med oss på epost otf@oslotann.no med emnefelt «Valg 2020» så formidler vi informasjonen videre til valgkomiteen. Fortell gjerne litt om deg selv, og om du jobber i det offentlige eller private.

NB! Assosierte medlemmer har dessverre ikke adgang til å delta i foreningsarbeid annet enn i egen lokalforening.

Kort fortalt

Oslo Tannlegeforening (OTF) er en lokalforening under NTF. OTFs høyeste myndighet er generalforsamlingen som holdes en gang i året. Det er her det velges tillitsvalgte til de ulike vervene i organisasjonen. Viktige saker som f.eks. vedtektsendringer og medlemskontingent besluttes av generalforsamlingen.

Les mer på www.oslotann.no Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Mer informasjon om generalforsamlingen publiseres i løpet av høsten på oslotann.no, i nyhetsbrev, OTF-nytt og på OTFs Facebookside Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu..

Sist oppdatert: 13. august 2020