Velkommen til sosial sensommer-samling!

BTF ønsker alle medlemmer med følge velkommen til sensommer-samling 15. september med gåtur opp Spiralen i Drammen, og med påfølgende 3-rettes festmiddag på Spiralen Cafe og Restaurant.

Vi satser på å starte gåturen kl 17.30 fra Bragernes torg. Turen er ca 1,6 km og en høydeforskjell på ca 200 m, grus og skogssti. Så venter det aperitif og 3-retters middag på Spiralen Cafe og Restaurant.

Vi avslutter ca kl 23.00. Buss til Hønefoss vil stoppe i Sandvika for de som evnt vil hoppe av der.

Vi setter opp buss fra Hønefoss sentrum som kan frakte deltakere til og fra Kleivstua.

Avgang fra Hønefoss sentrum kl 16.30. Vi anbefaler andre deltakere fra Drammensdistriktet om å samkjøre eller ta kollektivt.

Praktisk info

• Antrekk: fritidsklær
  • Pris medlem: 700 (vordrink, 3-retters middag, tre glass vin inkludert)
  • Pris følge: 900 (vordrink, 3-retters middag, tre glass vin inkludert)
  • Buss: 100 kr, (kjører Hønefoss, Sundvollen, Sandvika, Asker)

Påmelding skjer via www.deltager.no

Husk navn på deltaker og evnt følge, matallergier og om du trenger buss. Svar innen 1.september.

Spørsmål?

Kontakt styret i Buskerud tannlegeforening ved Kiran (92 23 00 42) eller Håvard (91 54 66 07)

Sist oppdatert: 20. juni 2023