Ny medlemsfordel - privatjuridiske tjenester

Bilde

Gjennom Akademikerne Pluss er det inngått en avtale med Advokatfirmaet Nova, og som medlem av Tannlegeforeningen får du nå tre timer gratis rådgivning per år, og rabattert medlemspris på ytterlig bistand.

Avtalen er inngått med Advokatfirmaet Nova, et Oslo-basert og mellomstort advokatfirma som jobber med et bredt spekter av juridiske områder. Du får nå tre timer gratis rådgivning per år og du velger selv hvilken form; fysisk møte, telefon og/eller skriftlig. Utover de tre gratis rådgivningstimene, får du rabattert medlemspris på 1400 kr eks. mva. per time. Avtalen gjelder privatjuridiske tjenester og kommer som et tillegg til det allerede eksisterende tilbudet om juridisk medlemsrådgivning i spørsmål som er knyttet til yrkesutøvelsen som tannlege.

Medlemstilbudet er finansiert gjennom fordelsprogrammet Akademikerne Pluss Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu., og er derfor uten ekstrakostader for deg som medlem. Tilbudet gjelder for alle medlemmer av foreninger som har samarbeidsavtale med Storebrand gjennom Akademikerne Pluss, deriblant Tannlegeforeningen. Du trenger derimot ikke å være Storebrandkunde for å benytte deg av tilbudet.

Bredt spekter av områder
Advokatene og advokatfullmektigene i Advokatfirmaet Nova har bred kompetanse og kan bistå innen de fleste fagområder, inkludert skatt, kjøp og salg, familierett, eiendom og forretningsjus, slik som f.eks. samboerkontrakt, arveoppgjør eller tvister med naboer eller håndverkere. Tilbudet dekker ikke forsvar i straffesaker, oppdrag som bistandsadvokat eller annen form for bistand som krever særskilt sertifisering slik som eiendomsmegling.

Slik går du frem
Ved å fylle ut et enkelt kontaktskjema (krever Vipps-verifisering), blir du kontaktet av en av Novas advokater eller advokatfullmektiger som har kompetanse innen rettsområdet du ønsker bistand til. Den videre kommunikasjonen vil deretter være mellom deg og advokaten eller advokatfullmektigen. Dersom det er behov for bistand utover de tre inkluderte timene, vil det inngås en egen avtale mellom medlemmet og Nova om dette, til en rabattert timepris.

Klikk her for å gå til kontaktskjema Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Sist oppdatert: 25. september 2023