Ny episode av Odontopoden om anbefalingene fra Helsedirektoratet

Gjester i episoden er president Camilla Hansen Steinum og visepresident Heming Olsen-Bergem. Nå finner du oss også på Spotify.

Det er åpnet for gradvis opptrapping av drift i tannhelsetjenesten på bakgrunn av anbefalingene fra Helsedirektoratet.

I denne episoden av Odontopoden snakker vi om disse anbefalingene, hva de innebærer og hvordan man skal rette seg etter dem.

Episoden finner du på Spotify Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu. og Apple Podcasts Lenke til et annet nettsted..

Vi informerer når det publiseres nye episoder, og vi jobber med å publisere podcasten på Apples plattform og andre steder der du lytter til dine podcaster.

Vi planlegger å lage nye episoder regelmessig, og vi hører gjerne fra deg som er medlem dersom du har forslag til tema, gjester eller andre innspill til Odontopoden.

Send en e-post til programleder Øyvind Berdal på ob@tannlegeforeningen.no.

Sist oppdatert: 11. september 2020