Tannlegeforeningens årlige lønnsundersøkelse sendes ut neste uke

NTF samler årlig inn opplysninger om ansatte medlemmers lønns- og arbeidsvilkår, og gjennomfører i uke 5 og 6 sin årlige lønnsundersøkelse. God svarprosent er svært viktig, og vi ber deg om å svare på undersøkelsen så snart du kan!

Alle yrkesaktive medlemmer som har registret seg med hovedarbeidssted i den offentlige tannhelsetjenesten (DOT), ved de odontologiske kompetansesentrene (ROK) og statlige virksomheter - universitetene, forsvaret, departementer og direktorater mm. vil motta en e-post med lenke til undersøkelsen.

Vi ber deg om å svare på undersøkelsen så snart du kan, og senest innen 10. februar.

Ditt svar er særdeles viktig for at foreningen skal få en mest mulig legitim lønnsstatistikk.

Lønnsstatistikken er et viktig redskap for å forbedre lønns- og arbeidsvilkår for våre medlemmer. Den benyttes i de årlige lønnsforhandlingene, ved stillingsbytter og ved jobbskifte, og er mye brukt av dem som skal ut i arbeidslivet for første gang.

På forhånd takk for hjelpen!

Ikke mottatt?

Sjekk om du er registrert med riktig kontaktinformasjon (e-post) og arbeidsforhold på Min Side.

Ved spørsmål om undersøkelsen kan du kontakte jus@tannlegeforeningen.no

Sist oppdatert: 26. januar 2024