Kjenner du til innholdet i den nye bankavtalen?

Foto: Handelsbanken

1. januar overtok Handelsbanken avtalen med Akademikerne Pluss som leverandør av banktjenester. Så langt i 2023 har over 3500 akademikermedlemmer valgt å bli kunde i Handelsbanken. Her kan du lese mer om hva avtalen innebærer:

Som medlem av Tannlegeforeningen slipper du å bruke tid på å følge med på renter og betingelser – de er ferdig fremforhandlet av foreningen din. Her er noen av de attraktive fordelene du får hos Handelsbanken:

• Konkurransedyktig boliglånsrente fra 5,33 % *
  • En av markedets aller beste innskuddsrenter: 4,85 % fra første krone
  • Eget Platinum A+ kredittkort med eksklusive fordeler **

Men avtalen innebærer mer enn bare gode betingelser på sparing og lån:

• Tilgjengelig service på telefon døgnet rundt
  • Egen personlig rådgiver som du kan kontakte direkte
  • Handelsbanken er Europas sikreste bank (Global Finance i Safest Bank Award 2023)
  • Handelsbanken tilbyr Apple Pay og flere gode digitale løsninger
  • Handelsbanken tilbyr også bedriftsløsninger, private banking og fondssparing

Handelsbanken kan i følge kundetilfredshetsmålingene fra EPSI skilte med å ha Norges nest mest fornøyde privatkunder ***. Tusenvis av foreningskunder er allerede blitt kunde i årets første uker. De har opplevd svært korte svartider – og hjelp på telefon uten ventetid.

Bli kunde nå! Lenke til et annet nettsted.

Har du umiddelbart behov for boliglån? Handelsbanken prioriterer deg om du trenger hjelp og svar raskt.

Detaljene i avtalen kan du lese mer om på Tannlegeforeningens side Handelsbanken.no Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu. eller kontakte Handelsbanken direkte på tlf 23 04 50 00 eller connect@handelsbanken.no.

* Priseksempel Boliglån fordel 50 %: 2. mill o/25 år, nom.rente 5,33 %, eff. 5,5 %, terminbeløp kr 12 125. Kostnad kr 1 637 361, totalt kr 3 637 361. Forutsetter førsteprioritet i bolig innenfor 85 % av boligens verdi.

** Priseksempel Platinum kredittkort: 90 000 kr. o/12 mnd, nom. rente 15,90 %, eff. rente 17,17 %, kostnad kr. 7 801, totalt kr. 97 801.

*** EPSI, 2023 Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Sist oppdatert: 25. januar 2024