NTF søker tannlege til nyopprettet stilling som spesialrådgiver fag/etterutdanning

Vil du bruke utdanningen og erfaringen din til å påvirke fremtidens etterutdanningstilbud for tannleger? Til NTFs sekretariat søkes en faglig engasjert, selvstendig og kvalitetsbevisst tannlege til arbeidet med å videreutvikle foreningens etterutdanningstilbud.

NTF har som mål å være tannlegenes ledende leverandør av etterutdanning gjennom hele yrkeskarrieren. Vi har et omfattende og spennende etterutdanningstilbud som er i stadig utvikling for å tilpasses medlemmenes ulike behov. I dag består denne kursvirksomheten av NTFs landsmøte og symposier, Tannlegeforeningens systematiske etterutdanning (TSE), digital fagdag, nettkurs og webinarer. NTF samarbeider med BI og de odontologiske lærestedene om praktiske arbeidskurs, samt videreutdanning innen ledelse, sedasjon og implantatprotetikk. I tillegg tilbyr NTFs lokal- og spesialistforeninger en rekke etterutdanningsaktiviteter. Nettverksbygging og samarbeid med lærestedene, NTFs fag- og etterutdanningsutvalg, tillitsvalgte i lokal- og spesialistforeningene og øvrige ansatte i NTFs sekretariat vil utgjøre en viktig del av jobben.

Vi ser etter en positiv, strukturert og initiativrik tannlege med gode samarbeidsegenskaper. Du brenner for faget, er løsningsorientert, ser muligheter og tar ansvar. Du har jobbet noen år i klinikk og har god forståelse for medlemmenes behov for faglig oppdatering. God innsikt i og interesse for digitalisering på etterutdanningsområdet er ønskelig.

Vi kan tilby en selvstendig stilling hvor du får anledning til å påvirke profesjonens kompetanseutvikling. Du vil ha fleksible arbeidsoppgaver med stor mulighet til å ta egne initiativ, samtidig som du vil være en del av et sterkt fagmiljø i et sammensveiset og godt arbeidsmiljø. NTF tilbyr konkurransedyktige betingelser, og holder til i moderne og trivelige kontorer sentralt i Oslo med kort vei til offentlig kommunikasjon.

Kvalifikasjoner

• Norsk autorisasjon som tannlege
  • God faglig oversikt og et faglig nettverk
  • Erfaring fra klinisk praksis
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne

Stillingen tilbys på heltid, men deltid vil kunne vurderes dersom du ønsker å kombinere med klinisk virksomhet. Angi i søknaden om det er aktuelt/ønskelig med hel- eller deltidsstilling.
Sekretariatets ansatte omfattes av egen tariffavtale, og stillingen inngår i NTFs pensjonsordning.

Spørsmål om stillingen kan rettes til utdanningssjef/tannlege Øyvind Asmyhr, tel 480 10 709, eller avdelingsleder/advokat Elisabeth Scarpello, tel 928 80 028.

Søknad sendes til post@tannlegeforeningen.no

Søknadsfrist: 3. september 2023