Sommergave fra Telenor

Illustrasjon: Telenor

Som medlem av Den norske tannlegeforening får du svært gunstige priser på mobiltelefoni og mobilt bredbånd fra Telenor. Nå får du også 10 GB ekstra mobildata i sommergave dersom du har mobilabonnementet Flyt.

Sommeren står for dør, og for mange betyr det økt bruk av data på mobiltelefonen. Det kan skyldes navigering mot nye spennende steder og opplevelser, deling av øyeblikk med venner og familie på sosiale medier eller kanskje strømming av film på en regnværsdag. Uansett er det kjedelig å gå tom for mobildata, og derfor gir Telenor nå alle som har abonnementet Flyt 10 GB ekstra data som kan brukes både i Norge og på reise i EU/EØS, uavhengig om den brukes privat eller i jobbsammenheng.

Sommergaven må aktiveres av hver enkelt bruker i Mitt Telenor-appen og vil være tilgjengelig for aktivering i perioden 21. juni–31. august 2023. Alle med Flyt-abonnement vil få en SMS fra Telenor med mer informasjon i løpet av uke 25.

Merk: Sommergaven er tilgjengelig på alle Flyt-abonnement forutsatt at abonnementet er registrert på personlig bruker. Abonnement uten personlig bruker har ikke tilgang til Mitt Telenor-appen der sommergaven aktiveres.

Les mer om fordelsavtalen med Telenor under Medlemskap / Medlemsfordeler / Fordelsavtaler Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Sist oppdatert: 22. juni 2023