Husk frist for lav påmeldingsavgift NTFs digitale fagdag!

29. august øker deltakeravgiften til NTFs digitale fagdag med 500 kr. Det er ingen grunn til å vente med påmeldingen - meld deg på NÅ!

Årets tema er "Faglig oppdatert?", og fagprogrammet vil fokusere på ulike kliniske problemstillinger innen fagområdene periodonti, endodonti, protetikk og konserverende tannpleie hvor spesialister og allmenntannleger diskuterer de respektive faglige utfordringene med utvalgte kasuistikker.

Bli med på en hel dag med direktesendt, flerkamera studioproduksjon med mulighet for interaktivitet, kommentarer og spørsmål underveis.

Dato: Fredag 16. september 2022

Tid: kl. 0900 - 1630

Målgruppe: Allmennpraktiserende tannleger

Klikk her for mer informasjon om fagprogram og lenke til påmelding

Digital deltakelse - live eller opptak

Deltakerne vil i forkant av arrangementet få tilsendt en lenke med tilgang til fagdagen. Ved å følge sendingene direkte har du mulighet til interaktivitet, stemme på behandlingsalternativer og stille spørsmål underveis.

Hele programmet vil være tilgjengelig for påmeldte deltakere i 4 uker etter avsluttet arrangement slik at du kan få med deg alt det faglige og ved behov repetere forelesninger.

Husk obligatorisk etterutdanning

Hvis det er vanskelig å ta seg fri fra klinikken og/eller reise er den digitale fagdagen en fin måte å fylle på med etterutdanningstimer. Fagdagen gir 7 timer i NTFs obligatoriske etterutdanning.

PS:
Medlemmer av NTF-Student har gratis deltakelse!
Send epost til sd@tannlegeforeningen.no for å melde deg på!

Sist oppdatert: 23. august 2022