Husk å si din mening om NTFs etterutdanningstilbud!

Om et par uker avsluttes spørreundersøkelsen som skal gi oss verdifull informasjon for å kunne evaluere foreningens eksisterende kurs og etterutdanningstilbud. Hvis du er yrkesaktiv tannlege (og medlem), og ennå ikke har svart, håper vi du kan ta deg tid til å gi oss dine innspill slik at vi får best mulig innsikt i medlemmenes ønsker og behov!

Vi ønsker samtidig å takke alle som har tatt seg tid til å fylle ut undersøkelsen - innspill fra medlemmene er svært viktig i arbeidet med å profesjonalisere foreningens kursutviklingsarbeid og etterutdanningstilbud. Med bakgrunn i resultatene fra undersøkelsen vil NTF gjennomføre en grundig evaluering av foreningens samlede kursportefølje med tanke på pedagogikk og metodikk, og mulig oppdatering og justering av dagens kursmodell/kurstilbud.

Undersøkelsen avsluttes i begynnelsen av april - benytt deg av muligheten til å si din mening!

Klikk her for å gå til undersøkelsen Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Mer informasjon om bakgrunnen for undersøkelsen finner du i februarnummeret av Tidende. Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Sist oppdatert: 24. mars 2022