Tannhelsetjenesten omfattes ikke av nedstengningen som følge av mutert virus i Nordre Follo og nabokommunene

Helsedirektoratet har meddelt NTF at tannhelsetjenesten ikke omfattes av nedstengningen som følge av situasjonen med mutert virus i Nordre Follo og nabokommunene. Virksomhetene må gjøre sine egne vurderinger og tilpasse aktiviteten i tråd med myndighetenes bestemmelser og anbefalinger. Vi oppfordrer alle berørte til å følge med på informasjon fra myndighetene og også følge med på kommunens hjemmesider for oppdatert informasjon. NTF er i kontakt med Helsedirektoratet, følger situasjonen nøye og vil videreformidle informasjon som er relevant for tannhelsetjenesten.

Lukk melding

Lukk melding

Regionale konferanser for UTV avlyses

kurs

Akademikerne og medlemsforeningene har bestemt at alle regionale konferanser (lønnsoppgjørskurs) i tariffområdet stat og tariffområdet KS høsten 2020 avlyses.

NTF vil ta stilling til avlysning av egne kurs for tillitsvalgte i DOT på et senere tidspunkt, men utelukker ikke nå at alle høstens kurs kan bli avlyst.

Sist oppdatert: 18. mars 2020