Tannhelsetjenesten omfattes ikke av nedstengningen som følge av mutert virus i Nordre Follo og nabokommunene

Helsedirektoratet har meddelt NTF at tannhelsetjenesten ikke omfattes av nedstengningen som følge av situasjonen med mutert virus i Nordre Follo og nabokommunene. Virksomhetene må gjøre sine egne vurderinger og tilpasse aktiviteten i tråd med myndighetenes bestemmelser og anbefalinger. Vi oppfordrer alle berørte til å følge med på informasjon fra myndighetene og også følge med på kommunens hjemmesider for oppdatert informasjon. NTF er i kontakt med Helsedirektoratet, følger situasjonen nøye og vil videreformidle informasjon som er relevant for tannhelsetjenesten.

Lukk melding

Lukk melding

Nettbasert kurs i smittevern åpnet for alle

tank logo

Med et økt fokus på smittevern har vi besluttet å gjøre vårt nettbaserte kurs (TANK) om smittevern tilgjengelig for hele tannhelseteamet.

For våre medlemmer som ikke allerede har tatt det og fått registrert timer må du logge deg inn som vanlig på Min side og ta eksamen etter gjennomført kurs.

Er det lenge siden du tok kurset kan det være lurt å repetere kunnskapen.

Ikke-medlemmer kan gå direkte til kurset herlenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu (NB: Ved å følge denne lenken vil du ikke få godkjent etterutdanningstimer)

Les mer om kurset og fremgangsmåte for innlogging på www.tannlegeforeningen.no/tank

Sist oppdatert: 19. mars 2020