11. mar

Webinar - Generativ AI i praksis

Akademikerne inviterer til webinar om praktisk bruk av AI (kunstig intelligens) 11. mars kl. 18.00-19.00

Skal du få mest ut av ChatGPT og andre typer for generativ kunstig intelligens, gjelder det å stille de rette spørsmålene. I dette webinaret får du en grunnleggende forståelse for hva Generativ AI er, hva det kan brukes til og hvordan du kan komme i gang med å utforske verktøyene selv.

Tid: 11. mars kl. 18.00-19.00

Sted: Nettbasert

Kursholder: Dragana Trifunovic, fagansvarlig for kunstig intelligens og leder for strategi i Digital Norway

Primærmålgruppe er næringsdrivende medlemmer i medlemsforeningene, men dette er et relevant tema for alle medlemmer som ønsker å lære mer om generativ AI og hva det kan brukes til.

Følgende tema vil tas opp:

• Hva er Generativ AI?
  • Ulike AI-verktøy
  • Språkmodeller og grunnleggende prompte-teknikk
  • Problemstillinger og fallgruver

Nærmere informasjon og påmelding finner du på www.akademikerne.no Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Sist oppdatert: 15. februar 2024