Handelsbanken har landets mest fornøyde bankkunder

Foto: Handelsbanken

Vår samarbeidspartner Handelsbanken har de mest fornøyde bankkundene ifølge Norsk Kundebarometer 2024.

Undersøkelsen ble offentliggjort tirsdag 7. mai, og måler hvor tilfredse privatkunder er med 155 tilbydere av varer og tjenester fra rundt 30 ulike bransjer i Norge. Totalt har Handelsbanken oppnådd tilfredshet på 76,3 poeng, noe som sikrer en topplassering blant bankene.

– Målet vårt er alltid å gi kundene våre den aller beste bankopplevelsen. Derfor er dette en veldig hyggelig anerkjennelse fra kundene våre. Tusen takk for tilliten, sier markeds- og kommunikasjonsdirektør Lars N. Sæthre i en pressemelding på www.handelsbanken.no Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Som medlem i Tannlegeforeningen får du ekstra gode vilkår gjennom den fremforhandlede avtalen med Akademikerne Pluss. Avtalen trådte i kraft 1. januar 2024, og sikrer konkurransedyktige betingelser for NTFs medlemmer for flere år fremover, prisvinnende kundeservice og personlig rådgivning.

Les mer om vilkårene på www.handelsbanken.no Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Tabell hentet fra handelsbanken.no

Sist oppdatert: 8. mai 2024