Delta GRATIS på NTFs digitale fagdag

NTF gjentar fjorårets suksess med digital fagdag - en hel dag med direktesendt, flerkamera studioproduksjon med mulighet for interaktivitet, kommentarer og spørsmål underveis. Og i år som i fjor kan medlemmer av NTFs Student delta GRATIS!

Dato: Fredag 16. september 2022

Tid: kl. 0900 - 1630

Årets arrangement har fått tittel "Faglig oppdatert? Usikkerhetsmomenter i utvalgte kliniske fagområder" Fagprogrammet vil fokusere på ulike kliniske problemstillinger innen fagområdene periodonti, endodonti, protetikk og konserverende tannpleie, hvor spesialister og allmenntannleger diskuterer de respektive spesialiteter med utvalgte kasuistikker.

Dagen avsluttes med en tverrfaglig sekvens, hvor spesialistene sammen diskuterer kasus med ulike faglige problemstillinger og forslag til løsninger.

Les mer om fagprogrammet på www.tannlegeforeningen.no/digitalfagdag

Påmelding studenter:
Medlemmer av NTF-S har gratis deltakelse!
Send epost til sd@tannlegeforeningen.no for å melde deg på!

Sist oppdatert: 8. juni 2022