Stäng

Telemark tannlegeforening fyller 111 år!

Vi ønsker å invitere medlemmene våre og ledsager til jubileumshelg på Gaustablikk høyfjellshotell helgen 1. til 3. oktober.

Pris for hele helgen er 2500,- pr person

Påmeldingsfrist: 27. august via deltager.no Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Feiringen sparkes igang fredag 1. oktober kl 19 med 3-retters middag.

Lørdag blir det foredrag med Jørgen Skavlan etter en bedre lunsj. Deretter blir det festmiddag med nye 3-retter og vinpakke. På kvelden er det Aasmund Nordstoga og Åsmund Reistad som står for underholdningen.

Dette er en fin anledning for å komme sammen og treffe kollegaer. Gjeldende smittevernsregler vil bli fulgt og kapasiteten er derfor noe begrenset - her gjelder det virkelig " første mann til mølla "

Hotellet har få enkeltrom og vi ønsker at flest mulig kan få være med. Derfor henstiller vi til at medlemmer som kommer uten ledsager, kan dele rom hvis mulig.

Spørsmål?

Kontakt Are Westlie på are.westlie@gmail.com