Medlemsmøte STTF - irriterande infraksjonar og kostbare topprestaureringar

Sør-Trøndelag tannlegeforening inviterer til “Ein kveld med irriterande infraksjonar og kostbare topprestaureringar” med Torgils Lægreid, 27. april

Tid: 27.04.2022 kl.18.00

Sted: Thon Hotel Prinsen

Påmelding: Trykk her Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Kursholder: Torgils Lægreid

Å være tannlege er aldri kjedelig, daglege kliniske utfordringar skjerper oss og tilfører yrket fagleg motivasjon (men også frustrasjon).

Ei av desse utfordringane er infraksjonar (eller ufullstendige tannfrakturar). Dei kan være symptomatiske eller
asymptomatiske, sentrale eller perifere, synlege eller usynlege, og det kan være vanskeleg å vurdere behandlingsbehov og -strategi. Foredragsholdaren vil diskutere dette, rikt illustrert med kliniske kasus og vitskapleg støtte.

Ei anna problemstilling for oss klinikarar er valget av topprestaureringar etter endodontisk behandling. Vi har både direkte og indirekte alternativ, men kva vi velgjer er veldig individuelt. På grunn av mange påverkande faktorar, både biologiske, mekaniske, estetiske og økonomiske, og der er ingen fasit. I foredraget vil fordeler og ulemper med dei ulike valga bli diskutert, og ulike restorative teknikkar bli gjennomgått.

Sist oppdatert: 10. april 2022