Slik takler du idiotene på jobben

Kurs for hele tannhelseteamet - i regi av Rogaland tannlegeforening

Tid: kl. 1800 23. mai, med påfølgende middag

Sted: Radisson Blu Atlantic Hotel

Foredragsholder: Per Henrik Stenstrøm

Om kurset:

En av de store utfordringene på enhver arbeidsplass er hvordan du skal håndtere «de andre». De som ikke er som deg og meg. Enten du jobber på et sted med litt flere enn en håndfull mennesker, er med og driver en forening eller sitter i styret i borettslaget, så har du kolleger eller andre rundt deg som du skal samarbeide med. Blant disse menneskene er det nesten garantert noen du synes er irriterende, og helt sikkert noen idioter. I dette underholdende foredraget får du dypere innsikt som gjør deg i stand til å forstå de som irriterer deg.

Målgruppe: Hele tannhelseteamet (tannhelsesekretær, tannpleier og tannlege).

Påmelding via letsreg.no Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Påmeldingsfrist: 08. mai 2024

Det vil ikke være mulig med påmelding etter påmeldingsfristen. Avmelding vil bli belastet med et overføringsgebyr.

Avmelding etter påmeldingsfrist refunderes ikke. Det er heller ikke mulig å få delta på kurset ved uanmeldt oppmøte på kursdag.

Middagen starter etter kurset, ca. klokken 20:00. Drikke er ikke inkludert.

Spørsmål?

Kontakt fagnemnd i Rogaland tannlegeforening på fagnemnd@gmail.com

Om kursholder:

Per Henrik Stenstrøm

Per Henrik har 30 års erfaring fra mediebransjen og er radio- og TV-programlederen med erfaring fra Dagsrevyen til Se og Hør. Både som journalist og redaktør. Den Volda-utdannede journalisten har vært programleder på tv og radio i en årrekke. Stenstrøm ledet i mange år P4s aktualitetsmagasin Sytten Tretti og P4s Morgensending, og han var politiets hjelper da han var programleder for kriminalmagasinet Etterlyst på TV. I tillegg har han vært leder for en rekke ulike redaksjoner. Blant annet Vi Menn og TV2 Hjelper Deg. De siste årene før han startet eget selskap i 2015 var han programdirektør i P4.

Stenstrøm har tatt AFFs Solstrand-programmet som regnes for å være Nordens beste lederutviklingsprogram.

Sist oppdatert: 16. februar 2024