ØTF kurs og festmiddag

Kursholder: Unni Endal

Påmelding skjer til e-post ostfold@tannlegeforeningen.no

Påmeldingsfrist: 8.april 2022

Husk å oppgi fult navn og eventuelle matallergier. Det er bindende påmelding og faktura vil bli sendt til e-post registrert hos NTF, så sørg for at denne er oppdatert.

Offentlig ansatt?
Oppgi navn, fakturaadresse, referansenummer og påmeldingsalternativ i epost.

Det er dessverre ikke flere ledige rom på Hotel Jeløy Radio for overnatting, men det finnes andre hotell i området.

Velkommen på kurs!
Hilsen styret i Østfold tannlegeforening

Alternativ

Innhold

Lunsj, kurs begge dager

kr 3200,- pr. pers

Lunsj, kurs og deltagelse på 4-retters festmiddag og sosialt samvær

kr 3700,- pr. pers

Kursbeskrivelse

«Har du lyst til å lære mer om behandling av «Den akutte pasienten» (som alltid kommer så ubeleilig innimellom de oppsatte pasientene i timeboken?) Eller er det ønske om å finne ut av hvorfor enkelte pasienter har smerter du ikke kan se noen umiddelbar odontogen årsak til?

Mange ganger er det ikke behandlingen av tannen som er problemet, men det at vi ikke kan røre tannen, da anestesien ikke slår til. Hva gjør vi da?

Infraksjons-linjer og frakturer gjør livet vanskelig for oss tannleger. Hvordan skal disselokaliseres/diagnostiseres og ikke minst hvilke tenner kan bevares og hvordan skal de så behandles? Nå har du sjansen til å få med deg noen knep fra meg, Unni Endal, som har erfaring med slike pasienter både fra endodontisk privatpraksis og som universitets-lektor ved UIO med undervisning av spes.kandidater og grunnutdannelses-studenter. Med bred erfaring som fagansvarlig for TSE med Modul 9 som omhandler kun endodonti legges det vekt på å gi veiledning i den kliniske delen av faget med bakgrunn også i den biologiske delen for å øke forståelsen av hvordan patologi utvikles.

Vel møtt til møtet!»

Program fredag