HTFs Facebookgruppe bytter navn til "Hedmark tannlegeforening"

Bilde

Vi forsøker å nå ut til medlemmene våre via Facebook. For å gjøre gruppen lettere søkbar endrer vi nå navn fra "HTF" til "Hedmark tannlegeforening"

Bakgrunn:

For noen år siden opprettet vi en side med navn «Hedmark Tannlegeforening», som vi oppfordret dere til å «like». På grunn av at Facebook krever jevnlig aktivitet på sider, og algoritmene styrer hva de som liker siden ser når vi legger ut noe, opprettet vi i steden en Facebookgruppe, som heter «HTF». Dette skulle gjøre det lettere å nå ut til medlemmene.

Noen har opplevd at «HTF»-gruppen har vært vanskelig å søke opp og finne på Facebook. Av den grunn har vi byttet navnet på gruppen til «Hedmark tannlegeforening », som vi håper er mer søkbar i søkefeltet på Facebook. Denne gruppen er «lukket», og skal hovedsakelig være for medlemmer av HTF. Søk opp «Hedmark tannlegeforening» i søkefeltet på Facebook. Trykk på "bli medlem" om du vil bli medlem i gruppen.

På denne gruppen kommer vi til å legge ut kursinvitasjoner, innlegger og arrangementer, slik at medlemmene våre får med seg hva som skjer i lokalmiljøet.

Følg oss på Facebook-gruppen! Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Sist oppdatert: 6. april 2022