AVLYST - Medlemsmøte BTF

Bergen Tannlegeforening inviterer til medlemsmøte fredag 6. november kl.1900, Litteraturhuset

Agenda:

• Godkjenning av referat fra forrige medlemsmøte
  • Eventuelt
  • Foredrag med Øystein Reikvam og Eirik Torjuul Halvorsen.

Hva kan kjeveortopeden gjøre for tannlegen og pasienten?
Gjennom kasus vil flere tema innen kjeveortopedi bli belyst: forskjellige behandlingsteknikker, HELFO-rettigheter, henvisning, diagnostikk og behandlingsplanlegging. Hva kan kjeveortopeden bidra med i det interdisiplinære samarbeidet? Og hva kan man gjøre selv? Alignere blir mer og mer populært og "alle" tannleger skal tilby denne formen for usynlig tannregulering. Går det alltid på skinner, eller kan man gå på trynet?

Foredragsholdere:

Øystein Reikvam
Cand. Odont. 2006, UiB, spesialist i kjeveortopedi 2013, UiB. Tidligere instruktørtannlege for det odontologiske fakultet i Oslo. Har sitt daglige virke som kjeveortoped i private praksiser i Sandefjord og Larvik. Medlem av NTFs klagenemd for kjeveortopediske saker.

Eirik Torjuul Halvorsen
Cand. Odont. 2004, UiB, spesialist i kjeveortopedi 2013, UiB. Spesialtannlege kompetansegruppen for Ortognatisk Kirurgi, IKO, UiB 2018-. Privat praksis Bergen 2004-. Leder
for Norsk Kjeveortopedisk Forening fra 2020. Formann Bergen Tannlegeforening fra 2018.

Middag:

Etter foredraget ønskes det hjertelig velkommen til middag på Colonialen

Hovedrett: Lam fra Nyyyt, med brokkolini, persillerot, havre og laurbærsjy.
Dessert: Epleterte med blåbæryoghurtis
Pris: 450 kr

Påmelding:

Påmelding for middag OG foredrag gjøres ved å sende påmelding til styremedlem@bergentannlegeforening.no innen tirsdag 3. november.

Sist oppdatert: 29. oktober 2020