Tannhelsetjenesten omfattes ikke av nedstengningen som følge av mutert virus i Nordre Follo og nabokommunene

Helsedirektoratet har meddelt NTF at tannhelsetjenesten ikke omfattes av nedstengningen som følge av situasjonen med mutert virus i Nordre Follo og nabokommunene. Virksomhetene må gjøre sine egne vurderinger og tilpasse aktiviteten i tråd med myndighetenes bestemmelser og anbefalinger. Vi oppfordrer alle berørte til å følge med på informasjon fra myndighetene samt følge med på kommunens hjemmesider for oppdatert informasjon. NTF er i kontakt med Helsedirektoratet, følger situasjonen nøye og vil videreformidle informasjon som er relevant for tannhelsetjenesten.

Lukk melding

Lukk melding

Velkommen til vår sone for medlemmer!

Medlemskap i Den norske tannlegeforening gir deg både faglige og økonomiske fordeler.

Her finner du den viktigste informasjonen om ditt medlemsskap. Klikk på linkene under eller de ulike menyvalgene

Mer informasjon om hva medlemskontingenten går til finner du i våre årsrapporter. Mer informasjon om medlemsskapet finner du også hvis du logger inn på "Min Side".

Har du spørsmål eller kommentarer kan du sende de til nettredaksjonen@tannlegeforeningen.no