Slik blir årets Nordental

Bilde

Årets landsmøte og Nordental nærmer seg, og med bakgrunn i Covid situasjonen og tilbakemeldinger fra bransjen har vi valgt å gjøre noen justeringer for årets dentalutstilling.

Den viktigste endringen består av at utstillingen flyttes fra Dovregubbens hall opp til Grieghallen for å skape en mer integrert, kompakt og kostnadseffektiv deltakelse for utstillerne.

Inngang til Nordental og lunsj inkluderes i deltakeravgiften for NTFs landsmøte, og lunsjen vil serveres i utstillingsområdet og øvrige fellesområder.

Fredag avsluttes fagprogrammet kl. 16.00, og fra kl. 16.00-18.00 inviterer vi alle deltakerne til messemingling med sosiale innslag i utstillingsområdet. Mer informasjon om dette kommer.

Vi jobber for fullt med planleggingen av et 100 % fysisk arrangement og ser fram til endelig å møtes i Bergen til et skikkelig landsmøte med Nordental. NTF ønsker å takke alle som støtter opp om landsmøtet og dermed gjør det til en komplett møteplass for alle som jobber innen tannhelsetjenesten i Norge.

Det er fremdeles mulig å melde seg på som utstiller på www.NTFsLandsmote.no Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.!

Mer informasjon?

Har du spørsmål eller ønsker mer informasjon om Nordental kan du ta kontakt med

Katrin Andersen (NPG)