NTFs digitale fagdag 2024

Vår nye digitale klinikkhverdag - hva kan vi forvente oss i fremtiden?

Vi gjentar suksessen NTFs digitale fagdag - en hel dag med direktesendt, flerkamera studioproduksjon med mulighet for interaktivitet, kommentarer og spørsmål underveis. I år handler fagdagen om hvordan ny teknologi og digitale hjelpemidler vil skape nye muligheter innen odontologisk diagnostikk og behandling.

Hold av datoen! Siden vil oppdateres med fagprogram så snart dette er på plass. Påmeldingen åpner i mai.

Dato: Fredag 6. september

Tid: kl. 0900 - 1700

Målgruppe: Allmennpraktiserende tannleger, medlemmer NTF

Velg mellom direktesendt digital deltakelse - eller å se det i opptak

Deltakerne vil i forkant av arrangementet få tilsendt en lenke med tilgang til fagdagen. Ved å følge sendingene direkte har du mulighet til interaktivitet, stemme på behandlingsalternativer og stille spørsmål underveis.

Hvis det er vanskelig å ta seg fri fra klinikken og/eller reise er den digitale fagdagen en fin måte å fylle på med etterutdanningstimer.

Hele programmet vil være tilgjengelig for påmeldte deltakere i 4 uker etter avsluttet arrangement slik at du kan få med deg alt det faglige og ved behov repetere forelesninger. Påmeldingen er bindende.

Fagdagen gir 7 timer i NTFs obligatoriske etterutdanning.

Student?

Medlemmer av NTF-Student har gratis deltakelse!

Mer informasjon kommer...

Sist oppdatert: 18. april 2024