Webinar - kompositt

Kurset holdes som webinar

Tid: torsdag 17. juni, kl. 19:00 - 20:30 på Zoom

Påmeldingsfrist: mandag 14. juni

Merk: Inkludert i kurspakken inngår forhåndsinnspilte videoer som alle skal ha sett igjennom før webinaret starter.

Informasjon om tilgang til videoene og til webinaret sendes til e-posten som er registrert i medlemssystemet. Vi ber alle sjekke at denne kontaktinformasjonen stemmer på "Min medlemsprofil".

Kurset teller 3 timer i NTFs etterutdanningssystem.

Teknikker og utstyr for bedre komposittfyllinger

En stor del av vår kliniske hverdag består av å legge små og store komposittfyllinger i utfordrende omgivelser.

Hva kan vi gjøre for å optimalisere og forbedre denne prosedyren?

Komposittkameratene har laget et webinar der ulike tips og triks blir presentert på en illustrativ måte. Del en er forhåndsinnspilte videoer med kofferdam- og matriseteknikk som tema, mens del to vil foregå som et live-seminar der selve materialhåndteringen blir gjennomgått.

Velkommen til webinar!!

Kursholdere

Tom Paulseth
Tannlege i privatpraksis, instruktørtannlege Universitetet i Bergen,