Tannhelsetjenesten omfattes ikke av nedstengningen som følge av mutert virus i Nordre Follo og nabokommunene

Helsedirektoratet har meddelt NTF at tannhelsetjenesten ikke omfattes av nedstengningen som følge av situasjonen med mutert virus i Nordre Follo og nabokommunene. Virksomhetene må gjøre sine egne vurderinger og tilpasse aktiviteten i tråd med myndighetenes bestemmelser og anbefalinger. Vi oppfordrer alle berørte til å følge med på informasjon fra myndighetene og også følge med på kommunens hjemmesider for oppdatert informasjon. NTF er i kontakt med Helsedirektoratet, følger situasjonen nøye og vil videreformidle informasjon som er relevant for tannhelsetjenesten.

Lukk melding

Lukk melding

Verktøykasse

Tannlegeutstyr

Her finner du blant annet maler og utkast til arbeidsavtaler for ansatte og samarbeidskontrakter med omfattende kommentarer.

Ta kontakt med sekretariatet så kan vi veilede i bruk av avtalene og kontraktene. Dette gjelder også særlig dersom du vurderer nedbemanning eller oppsigelse – da er vårt klare råd at du tar kontakt med sekretariatet så vi kan bistå og veilede i prosessen.

Ansettelseskontrakt for tannlege (oppdatert desember 2016)

Ansettelseskontrakt for tannpleier (oppdatert januar 2017)

Innholdet er kun tilgjengelig for innloggede medlemmer.

Sist oppdatert: 8. desember 2020