Bertel O. Steen

Tannlegeforeningens avtale med Bertel O. Steen er nå overført og administreres gjennom Akademikerne Pluss. Avtalen gir deg som medlem rett til rabatt på alle bilmerker som selges av Bertel O. Steen.

BOSBilmerkene som omfattes av avtalen er Mercedes Benz, Kia, Opel, Peugeot, Citroën, DS og Smart. Se www.akademikernepluss.no for mer informasjon om rabatter

For å ta i bruk rabatten trenger du en bekreftelse av ditt medlemskap, som bilforhandleren må vedlegge som dokumentasjon for å få refundert rabatten fra importøren. Den bekreftelsen mottar du på forespørsel til Tannlegeforeningen. Avtalenummeret med Bertel O. Steen (816-244-01) må påføres medlemsbekreftelsesskjemaet.

Ønsker du å kjøpe bil på disse betingelsene så oppsøker du nærmeste forhandler og medbringer en bekreftelse om gyldig medlemskap fra din forening. Dersom du har spørsmål som forhandleren ikke kan svare på, kontakter du storkundeansvarlig Anne Singsaas i Bertel O. Steen på telefonnr. 92492490. For mer informasjon om avtalen, se våre www.bos.no