Velkommen til NTFs digitale fagdag 2023!

Da er fagprogrammet for den digitale fagdagen publisert, og påmeldingen åpnet! 8. september samler vi hele tannhelse-Norge for en hel dag med direktesendt, flerkamera studioproduksjon med mulighet for interaktivitet, kommentarer og spørsmål underveis. Meld deg på nå!

Dato: Fredag 8. september 2023

Tid: kl. 0900 - 1700

Målgruppe: Allmennpraktiserende tannleger (kun åpent for medlemmer av NTF)

Pris: kr 3950

Årets arrangement har fått tittel "Faglig oppdatert? Kliniske problemstillinger rundt konserverende og protetisk behandling"

Meld deg på nå!

Digital deltakelse - live eller opptak

Deltakerne vil i forkant av arrangementet få tilsendt en lenke med tilgang til fagdagen. Ved å følge sendingene direkte har du mulighet til interaktivitet, stemme på behandlingsalternativer og stille spørsmål underveis.

Hele programmet vil være tilgjengelig for påmeldte deltakere i 4 uker etter avsluttet arrangement slik at du kan få med deg alt det faglige og ved behov repetere forelesninger.

Student?
Medlemmer av NTF-S har gratis deltakelse!
Se NTF Student for lenke til eget påmeldingsskjema for studenter

Sist oppdatert: 1. juni 2023